„Harvard Business Review Polska” zaprasza na konferencję z cyklu Najlepsze praktyki 2016

Jak wygrywać dzięki innowacji?

Data: 19 października 2016
Miejsce: Novotel Wrocław Centrum, Powstańców Śląskich 7

Konferencja dla:

  • prezesów, właścicieli i dyrektorów zarządzających firm, którzy chcą zwiększyć przychody i budować przewagę na rynku dzięki unikalnej, innowacyjnej ofercie produktowej
  • dyrektorów oraz menedżerów marketingu, sprzedaży i rozwoju biznesu
  • menedżerów produktów

Agenda Prelegenci

Czy wiesz, że aż 72% innowacji produktowych kończy się fiaskiem?

Firmy podchodzą do innowacji tak, jakby były dziełem przypadku. Przez to nowe produkty i rozwiązania nie wytrzymują konfrontacji z rynkiem, przynosząc organizacji trudne do odrobienia straty zamiast zysków.Dowiedz się, jak zarabiać na innowacji, czyniąc z niej przewidywalny i dobrze zarządzany proces! Naucz się myśleć i działać poza tradycyjnymi schematami biznesowymi. Kreuj nowe rozwiązania, dzięki którym zbudujesz przyszłość swojej firmy i zwiększysz jej przychody.

Zacznij od udziału w konferencji „Harvard Business Review Polska”.

Dlaczego warto?

  • szybciej i taniej zaprojektujesz oraz wprowadzisz na rynek nowe produkty i usługi
  • zminimalizujesz ryzyko biznesowe związane z realizacją nowych pomysłów
  • stworzysz kulturę organizacyjną otwartą na kreatywność pracowników, klientów i partnerów biznesowych
  • zwiększysz przewagę konkurencyjną swojej firmy
  • zdobędziesz wskazówki do zastosowania od razu w Twojej firmie

Partnerzy

Agenda

9.00 – 9:30

Rejestracja i networking przy kawie

9:30 – 9:45

Rozpoczęcie konferencji

9.45 – 11.15

Część I – Innowacja jako źródło przewagi konkurencyjnej
dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

  • Dlaczego Twoja firma potrzebuje strategii innowacji? Polskie i zagraniczne studia przypadków
  • Źródła innowacji w firmie: jak je znaleźć?
  • W jaki sposób eliminować pomysły, które się nie sprawdzą?
  • 7 najczęstszych (i najbardziej kosztownych) błędów we wdrażaniu innowacji: jak ich uniknąć?
  • W jaki sposób sprawić, aby rozwój nowych produktów prowadził do zysków i poprawy konkurencyjności firmy
  • Diament innowacji: 4 obszary działania
  • Czy w Twoim DNA drzemie innowator? Indywidualny test

11.15 – 11.35

Zapraszamy na przerwę

11.35 – 13.05

Część II – Innowacja zorientowana na klienta. Jak tworzyć produkty i usługi, które podbiją serca i portfele kupujących?
dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

  • Jak wykorzystać pragnienia i pomysły klientów, projektując innowacyjny produkt?
  • 12 kroków angażujących głos klienta na każdym etapie łańcucha wartości
  • W jakich przypadkach zasada „słuchaj swoich klientów” może doprowadzić do przegapienia szans na innowacje?
  • Na jakich typach klientów musisz się skupić, wprowadzając na rynek innowacyjny produkt?
  • W jaki sposób liderzy rynku reagują na pojawienie się innowacji w branży? Jak wykorzystać tę reakcję?
  • Jak wyceniać innowacje, aby zmaksymalizować zyski?

13.05 – 14.00

Zapraszamy na lunch

14.00 – 15.00

Część III – Warsztat: Innowacja w praktyce – zestaw narzędzi wspierających proces zarządzania innowacjami
dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

15.00 – 15.20

Zapraszamy na przerwę

15.20 – 16.00

CZĘŚĆ V – Postaw na rozwój z ICAN Institute
Tomasz Bożyczko, dyrektor sprzedaży ICAN Institute

Prelegenci

dr Witold Jankowski

prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

Doświadczony wykładowca i konsultant. W latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Od 1993 roku prezes ICAN Institute. Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Zgłoś udział

Rejestracja zamknięta. Dziękujemy