„Harvard Business Review Polska” zaprasza na konferencję z cyklu Najlepsze praktyki 2016

Rewolucja w sprzedaży i marketingu

Data: 9 marca 2016
Miejsce: Rzeszów, Hilton Garden Inn

Konferencja dla:

  • prezesów oraz członków zarządów
  • szefów działów marketingu
  • właścicieli małych i średnich firm
  • dyrektorów i liderów sprzedaży

Agenda Prelegenci

Czy jesteś zadowolony ze skuteczności swojego marketingu i efektywności sił sprzedażowych?

Jeśli odpowiedź brzmi: „nie” lub „nie do końca”, to mamy złą i dobrą wiadomość.

Zła wiadomość: dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Dzisiejsi klienci – zarówno w obszarze B2B, jak i B2C – zachowują się zupełnie inaczej, dlatego inaczej kupują!

Dobra wiadomość: rynkowi liderzy wypracowali nowe techniki, które i Ty możesz wprowadzić w swojej firmie!

„Harvard Business Review Polska” we współpracy z najlepszymi na świecie organizacjami dba o rozwój kompetencji menedżerów najwyższego szczebla. Bada również sprzedaż pod kątem najnowszych trendów i metod. Dostarczamy polskim firmom konkretną wiedzę na temat najlepszych praktyk w zakresie sprzedaży i marketingu, które już sprawdzają się na świecie. Opisujemy także najlepsze rozwiązania działające już w Polsce.

Weź udział w konferencji „Harvard Business Review Polska”:

  • Poznaj główne zmiany w procesach i metodach sprzedaży
  • Dowiedz się, dlaczego sprzedaż może być źródłem Twojej przewagi
  • Odkryj receptę na skuteczną współpracę między sprzedażą i marketingiem
  • Zdobądź wskazówki do zastosowania od razu w Twojej firmie
  • Nawiązuj cenne kontakty z przedsiębiorcami ze swojego regionu

Partner strategiczny

Partner konferencji

PKB_logo

Patronat honorowy

Agenda

9.00 – 9:30

Rejestracja i networking przy kawie

9:30 – 9:45

Rozpoczęcie konferencji

9.45 – 10.15

Część I – Rola sprzedaży w rozwoju biznesu
Mateusz Firląg, dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych Polkomtel Sp. z o.o.

  • Jak określić strategię sprzedaży i jak nią zarządzać? Jak ważna jest dla rozwoju firmy?
  • Metody nawiązywania trwałych relacji biznesowych – jak ważne są wysokie standardy w obsłudze klientów?
  • Zaawansowane produkty wspierające rozwój biznesu

10.15 – 10.30

Zapraszamy na przerwę

10.30 – 12.00

Część II – Rewolucja w marketingu: wymiary i konsekwencje
Andrzej Jacaszek, wydawca „Harvard Business Review Polska” i wiceprezes ICAN Institute

  • Jak zmieniają się nawyki i zachowania klientów B2C i B2B?
  • Nowe sposoby dotarcia i komunikacji
  • Co się nie zmienia: które z technik i praw marketingu ciągle obowiązują?
  • Marketing a wyzwania wielokanałowości
  • Ewolucja modelu zarządzania relacją z klientem: poligamiczna lojalność

12.00 – 12.45

Zapraszamy na lunch

12.45 – 14.15

Część III – Sprzedaż w nowej rzeczywistości: jak ją zwiększyć i obniżyć jej koszt w tym samym czasie?
Andrzej Jacaszek, wydawca „Harvard Business Review Polska” i wiceprezes ICAN Institute

  • Wzlot i upadek Sprzedaży 1.0
  • Dlaczego stare, dobrze znane sposoby sprzedaży przestają działać?
  • Najważniejsze zmiany w otoczeniu konkurencyjnym wymuszające zmianę
  • Jak sprzedaż stała się strategiczna i co to oznacza w praktyce?
  • Jak osiągnąć wysokie wyniki sprzedaży w nowej rzeczywistości?
  • Wzrost sprzedaży bez inwestycji: jak to zrobić w praktyce
  • Diagnostyka: co ogranicza Twoją sprzedaż?
  • Jak budować efektywne relacje między sprzedażą a marketingiem – nowy podział pracy

14.15 – 14.30

Zapraszamy na przerwę

14.30 – 15.15

Część IV – Warsztat
Andrzej Jacaszek, wydawca „Harvard Business Review Polska” i wiceprezes ICAN Institute

  • Jak podwoić swoje siły sprzedażowe bez zatrudniania dodatkowych handlowców (tak, jest to możliwe…)?

15.15 – 16.00

Część V – Kompleksowy rozwój menedżerski: wznieś swoją karierę na nowy poziom

Prelegenci

Andrzej Jacaszek

wydawca „Harvard Business Review Polska” i wiceprezes ICAN Institute

Ukończył studia Executive Master of Business Administration, University of Minnesota, Carlson School of Management.

Pracował dla takich firm jak Medicover Holding BV jako dyrektor Grupy Medicover ds. sprzedaży i marketingu; Norwich Union jako Country Manager of Life and Pensions Operations in Poland; Powszechne Towarzystwo Emerytalne Norwich Union S.A. jako prezes zarządu; TUiR Warta S.A. jako wiceprezes zarządu; Agros Holding S.A. jako pełnomocnik zarządu i dyrektor Grupy Agros ds. sprzedaży i marketingu; B.P.S. Consultants Poland Sp. z o.o. jako dyrektor zarządzający.

Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarządzania strategicznego, sprzedaży, marketingu, ekonomiki przedsiębiorstwa.

Mateusz Firląg

dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych Polkomtel Sp. z o.o.

Wieloletnie doświadczenie i wysokie kompetencje w obszarze sprzedaży i zarządzania. Związany z rynkiem B2B od roku 2000, wcześniej jako Key Account Manager oraz Business Development Manager w strukturach sprzedażowych Orange. Od 7 lat związany z siecią Plus, uprzednio w Departamencie Klientów Kluczowych, od 2013r. na stanowisku dyrektora sprzedaży w Departamencie Klientów Biznesowych.

Zgłoś udział

Rejestracja zamknięta. Dziękujemy