Ponieważ…

Właśnie takie spotkania
pomagają uczynić biznes bardziej zaawansowanym!
prof. Neil Rackham, światowy guru sprzedaży,
twórca metody SPIN Selling o konferencjach „Harvard Business Review Polska”

Współcześni klienci znacznie częściej wybierają firmy, które oprócz dostarczenia produktu czy usługi stawiają sobie za cel działania na rzecz rozwoju branży i budowania świadomości klientów w obszarze najnowszych trendów – wynika z badań dr. Régisa  Lemmensa, jednego z najbardziej innowacyjnych ekspertów sprzedaży.

Klienci chcą być z firmą, dzięki której mogą dodatkowo rozwijać siebie i swoje przedsiębiorstwa. Zjawisko to będzie w najbliższych latach przybierało na sile, dlatego ważne jest, aby już dziś zacząć budować wizerunek swojej firmy jako merytorycznego partnera w biznesie.

Podczas konferencji HBRP…

UCZESTNICY

(czyli Twoi potencjalni klienci):

  • poznają najnowsze światowe rozwiązania biznesowe, które już następnego dnia mogą wykorzystać we własnych firmach
  • biorą aktywny udział w networkingu w prestiżowym gronie właścicieli, prezesów, członków zarządu oraz dyrektorów lokalnych firm
  • otrzymują szereg praktycznych narzędzi biznesowych oraz materiałów, które zabierają do firm i popularyzują wśród pracowników
PARTNERZY

(do grona których serdecznie Cię zapraszamy):

  • docierają do nowych klientów i nawiązują z nimi relacje biznesowe, znacznie zmniejszając koszty dotarcia
  • budują świadomość marki oraz jej prestiż
  • kreują swój wizerunek jako firmy dzielącej się wiedzą, propagującej najnowocześniejsze rozwiązania w branży, dbającej o długofalowe korzyści klienta
  • zdobywają okazję do kontaktu z decydentami w atmosferze sprzyjającej rozmowie o potencjalnej współpracy
  • bazując na aktywnościach podczas konferencji oraz pokonferencyjnej komunikacji marketingowej:zwiększają sprzedaż swoich produktów i usług

Jeśli interesuje Cię szczegółowy zakres świadczeń partnerskich, koniecznie skontaktuj się z naszym działem Media & Marketing Solutions:

tel. 22 213 07 84, e-mail: mms@hbrp.pl.