Aktualna wiedza wzbogacona narzędziami wdrożeniowymi – wykorzystuj ją w swojej firmie już następnego dnia!
Konkretne rozwiązania najważniejszych problemów małych i średnich firm – zdiagnozuj przyczyny niepowodzeń i przezwyciężaj je sprawdzonymi metodami!
Networking z prezesami, dyrektorami i kluczowymi menedżerami firm z Twojego regionu – wymieniaj się doświadczeniami i buduj nowe relacje  biznesowe!
Harwardzka jakość gwarantująca dostęp
do najnowszych narzędzi biznesowych o naukowo potwierdzonej skuteczności – poznaj je przed konkurencją!

Przekuwaj innowacje w zyski i wygrywaj z konkurencją

Weź udział w całodniowej konferencji HBRP w Twoim regionie i poznaj skuteczne narzędzia, metody i strategie monetyzacji nowych produktów i usług:

Dowiedz się, dlaczego aż 72% innowacji kończy się finansowym fiaskiem i uniknij 7 najczęstszych (i najbardziej kosztownych) błędów we wdrażaniu innowacji.
Przekonaj się, że ciągłe doskonalenie oferty produktowej i jej uzupełnianie przestało być zwykłym wyborem strategicznym, a zaczęło być koniecznością.
Wykorzystaj idee value co-creating, która pomoże Ci zaangażować klientów do współtworzenia oferty produktowej w pełni spełniającej ich oczekiwania.
Zaimplementuj 5-etapowy proces urynkowienia nowych produktów i usług, które spodobają się klientom. Wdrożysz go nawet przy ograniczonym budżecie!
Wykorzystaj w praktyce 6 rodzajów „gotowych” innowacji, które już są w Twojej firmie, tylko nikt ich jeszcze nie zmonetyzował.

Zweryfikuj poziom swojej kreatywności dzięki pogłębionemu testowi sprawdzającemu 5 kluczowych kompetencji innowatora.

Sprawdź, czy wykorzystujesz wszystkie źródła innowacji w swojej firmie. Usprawnij proces pozyskiwania pomysłów od wszystkich pracowników oraz klientów, stosując metodę światowych liderów.
Wykryj i wyeliminuj zabójców innowacji, którzy niszczą zdolność Twojej organizacji do wdrażania nowych inicjatyw.
Poznaj unikatowe podejście do pricingu innowacji i zamiast zgadywać – precyzyjnie ustalaj ceny nowych produktów i usług, zanim jeszcze szczegółowo je zaprojektujesz.
Poznaj najlepsze praktyki z zakresu pobudzania kreatywności własnej i zespołów, które pozwoliły wielu firmom na świecie przekuć twórczy potencjał ludzi na konkretne zyski.

TYLKO TERAZ
OFERTA SPECJALNA

NOWY SĄCZ 18 października 2018

Zgłoś udział w wydarzeniu za jedyne

599,00 zł
199,00 zł

POZNAJ NASZYCH PRELEGENTÓW

dr Witold Jankowski

Redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” oraz jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania. Doświadczony wykładowca: w latach 1992–2000 prowadził zajęcia na studiach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Obecnie prowadzi ICAN Institute, gdzie szkoli polskich top menedżerów w ramach prestiżowych programów rozwojowych.

Radosław Borkowski

Dyrektor zarządzający i członek zarządu Somfy Polska z Somfy Polska związany niemal od początku swojej karie­ry zawodowej. Od blisko pięciu lat pełni funkcję dyrektora zarządzającego, a do swoich sukcesów może zaliczyć m.in. dwucyfrowe wzrosty sprzedaży uzyskiwane rok do roku, stały wzrost udziału w rynku wszystkich marek w portfolio grupy (m.in. Simu czy ASA) oraz dynamiczny rozwój segmentu domów inteligentnych na rynku polskim. Ponadto w latach 2015 – 2017 Radosław Borkowski realizował również misję rozwoju rynków Litwy, Łotwy, Estonii i Ukrainy, doprowadzając do powstania samodzielnego oddziału Somfy w Europie Wschodniej.

Agenda

9:00 – 9:30

Rejestracja uczestników

9:30 – 9:40

Rozpoczęcie konferencji
Mateusz Mazur
„Harvard Business Review Polska”

9:40 – 10:00

Trzy płaszczyzny innowacji
Radosław Borkowski
dyrektor zarządzający i członek zarządu Somfy Polska

10:00 – 11:00

Część I – Innowacja jako źródło przewagi konkurencyjnej
dr Witold Jankowski
redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

11:00 – 11:15

Zapraszamy na kawę

11:15 – 12:15

Część II – Innowacja zorientowana na klienta. Jak tworzyć produkty i usługi, które podbiją serca i portfele kupujących?
dr Witold Jankowski
redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

12:15 – 13:15

Zapraszamy na lunch

13:15 – 14:15

Część III – Innowacja w praktyce – zestaw narzędzi wspierających proces zarządzania innowacjami
dr Witold Jankowski
redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

14:15 – 14:30

Zapraszamy na kawę

14:30 – 15:15

Warsztat
dr Witold Jankowski
redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

Partnerzy konferencji

Patroni medialni

Zamiast skupiać się na przetrwaniu, zacznij myśleć o wygrywaniu!
Już dziś zgłoś udział w wydarzeniu, kontaktując się z naszym konsultantem.

ZADZWOŃ: 22 11 33 444

NAPISZ: infolinia@hbrp.pl

Zgłoś udział

Rejestracja zamknięta. Dziękujemy