Aktualna wiedza wzbogacona narzędziami wdrożeniowymi – wykorzystuj ją w swojej firmie już następnego dnia!
Konkretne rozwiązania najważniejszych problemów małych i średnich firm – zdiagnozuj przyczyny niepowodzeń i przezwyciężaj je sprawdzonymi metodami!
Networking z prezesami, dyrektorami i kluczowymi menedżerami firm z regionu – wymieniaj się doświadczeniami i buduj nowe relacje biznesowe!
Harwardzka jakość gwarantująca dostęp do najnowszych narzędzi rozwoju działalności o naukowo potwierdzonej skuteczności – poznaj je przed konkurencją!

Przygotuj firmę do wygrywania

Weź udział w całodniowej konferencji HBRP w Twoim regionie i poznaj skuteczne narzędzia, metody i strategie monetyzacji nowych produktów i usług:

Dowiedz się, dlaczego aż 72% inicjatyw kończy się finansowym fiaskiem i uniknij 7 najczęstszych (i najbardziej kosztownych) błędów we przełomowych pomysłów.
Przekonaj się, że ciągłe doskonalenie oferty produktowej i jej uzupełnianie przestało być zwykłym wyborem strategicznym, a zaczęło być koniecznością.
Wykorzystaj idee co-creating, która pomoże Ci zaangażować klientów do współtworzenia oferty produktowej w pełni spełniającej ich oczekiwania.
Zaimplementuj 5-etapowy proces urynkowienia nowych produktów i usług, które spodobają się klientom. Wdrożysz go nawet jeśli Twoja firma zaciska pasa.
Wykorzystaj w praktyce 6 rodzajów „gotowych” pomysłów, które już są w Twojej firmie, tylko nikt ich jeszcze nie zmonetyzował.

Zweryfikuj poziom swojej kreatywności dzięki pogłębionemu testowi sprawdzającemu 5 kluczowych kompetencji innowatora.

Sprawdź, czy wykorzystujesz wszystkie źródła pomysłów w swojej firmie i usprawnij proces pozyskiwania ich od wszystkich pracowników jak i klientów, stosując metodę światowych liderów.
Wykryj i wyeliminuj zabójców innowacji, którzy niszczą zdolność Twojej organizacji do wdrażania nowych inicjatyw.
Poznaj unikatowe ramowe podejście do pricingu i zamiast zgadywać – precyzyjnie ustalaj ceny nowych produktów i usług, nim je szczegółowo zaprojektujesz.
Zainspiruj się dobrymi praktykami z zakresu pobudzania kreatywności własnej i zespołów, które pozwoliły wielu firmom na świecie przekuć twórczy potencjał ludzi w zyski.

TYLKO TERAZ
OFERTA SPECJALNA

LUBLIN - 27 września 2018

Zgłoś udział w wydarzeniu za jedyne

599,00 zł
299,00 zł

POZNAJ NASZEGO PRELEGENTA

dr Witold Jankowski

Redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” oraz jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie.
Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania. Doświadczony wykładowca: w latach 1992–2000 prowadził zajęcia na studiach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Obecnie prowadzi ICAN Institute, gdzie naucza polskich top menedżerów w ramach programów rozwojowych.

Agenda

8:30 – 9:00

Rejestracja uczestników, networking przy kawie

9:00 – 9:15

Przywitanie gości
Mateusz Rokosz
„Harvard Business Review Polska”

9:15 – 10:45

Część I – Nowe źródła przewagi rynkowej w dobie rosnącej konkurencji
dr Witold Jankowski
redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

10:45 – 11:00

Zapraszamy na kawę

11:00 – 12:30

Część II – Kreatywność i innowacyjność – tajna broń współczesnych organizacji
dr Witold Jankowski
redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

Partner konferencji

Patroni medialni

logo-lkb

Zamiast skupiać się na przetrwaniu, zacznij myśleć o wygrywaniu!
Już dziś zgłoś udział w wydarzeniu, kontaktując się z naszym konsultantem.

ZADZWOŃ: 22 11 33 444

NAPISZ: infolinia@hbrp.pl

Zgłoś udział

Rejestracja zamknięta. Dziękujemy