„Harvard Business Review Polska” zaprasza na konferencję z cyklu Najlepsze praktyki 2016

Nowoczesne przywództwo w czasach hiperkonkurencji

Data: 13 kwietnia 2016
Miejsce: Kraków, Hotel Sheraton

Agenda Prelegenci

Czy jesteś zadowolony z efektywności swojej organizacji oraz jej zdolności do reagowania na rynkowe zmiany?

Jeśli odpowiedź brzmi „nie” lub „nie do końca”, to mamy złą i dobrą wiadomość.

Zła wiadomość: wiele firm traci przewagę na rynku w skutek braku nowoczesnej strategii przywódczej i kultury organizacyjnej. W czasach tzw. „nowej normalności” model przywództwa charyzmatycznego już się nie sprawdza.

Dobra wiadomość: dzięki dogłębnej analizie tej sytuacji i szeregom badań udało się opracować nowe techniki przywództwa, które i Ty możesz wprowadzić w swojej firmie!

Czy Twój biznes jest gotowy na wyzwania „nowej normalności”?

Weź udział w konferencji „Harvard Business Review Polska”:

  • Poznaj nowe techniki przywództwa stosowane przez największe firmy na świecie
  • Dowiedz się, jak podejmować skuteczne decyzje biznesowe w warunkach niepewności
  • Zdobądź wskazówki do natychmiastowego zastosowania w Twojej firmie
  • Nawiązuj cenne kontakty z przedsiębiorcami z Twojego regionu

Partner strategiczny

Partnerzy

iph_niebieski_napis

Patroni medialni

nowa_sprzedaz
marketer

Agenda

9.00 – 9:30

Rejestracja i networking przy kawie

9:30 – 9:45

Rozpoczęcie konferencji

9.45 – 10.15

Część I – Rola sprzedaży w rozwoju biznesu
Mateusz Firląg, dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych Polkomtel Sp. z o.o.

  • Jak określić strategię sprzedaży i jak nią zarządzać? Jak ważna jest dla rozwoju firmy?
  • Metody nawiązywania trwałych relacji biznesowych – jak ważne są wysokie standardy w obsłudze klientów?
  • Zaawansowane produkty wspierające rozwój biznesu

10.15 – 10.30

Zapraszamy na przerwę

10.30 – 12.00

Część II: Digital disruption, czyli nowe oblicze nowej normalności
Paweł Motyl, mówca i trener biznesowy

  • Zmiana w krajobrazie pola walki i paradygmatach strategii konkurowania
  • Niebezpieczny koniec alfabetu – rewolucja Millenialsów (Y) i Connected Generation (Z)
  • Nowe recepty na sukces organizacyjny: zwinność biznesowa i antykruchość
  • Wyzwania dla liderów, czyli podejmowanie decyzji w warunkach niepewności i permanentnej zmiany

12.00 – 12.45

Zapraszamy na lunch

12.45 – 14.15

Część III: Nowe role liderów
Paweł Motyl, mówca i trener biznesowy

  • Co decyduje o skuteczności przywódczej w świecie nowej normalności?
  • Wyniki projektu badawczego zespołu prof. Dave’a Ulricha z Univeristy of Michigan
  • Charyzmatyczne przywództwo kontra Naturalne przywództwo kontra Rozproszone przywództwo
  • Moje własne IKIGAI

14.15 – 14.30

Zapraszamy na przerwę

14.30 – 15.15

Część IV Warsztat: Efektywność zespołu w warunkach presji, czyli niecodzienne połączenie spaghetti ze słodyczami
Paweł Motyl, mówca i trener biznesowy

15.15 – 16.00

Część V – Kompleksowy rozwój menedżerski: wznieś swoją karierę na nowy poziom

Prelegenci

Paweł Motyl

rozchwytywany mówca i trener biznesowy

Doświadczony trener i wykładowca, od lat szkolący menedżerów najwyższego szczebla. Jako ekspert „Harvard Business Review Polska” współpracował przy okazji konferencji biznesowych z takimi autorytetami, jak z dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich z University of Michigan, prof. Joseph Badaracco z Harvard Business School, prof. Heike Bruch z Uniwersytetu Sankt Gallen czy prof. Andrew McAfee z MIT. Prowadził prelekcje i zajęcia dla zarządów i kadr menedżerskich takich firm jak Grupa PKN Orlen, Grupa Lotos, Bank Pekao, Bank Zachodni WBK, Citibank Handlowy, BNP Paribas, Bank Pocztowy, AXA, AEGON, T-Mobile, Polkomtel, Play/P4, Grupa Energa, RWE Polska, Grupa Azoty, LW Bogdanka czy Volvo. Przeprowadził ponad 2000 godzin zajęć, w których łącznie wzięło udział ponad 2500 osób.

Mateusz Firląg

dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych Polkomtel Sp. z o.o.

Wieloletnie doświadczenie i wysokie kompetencje w obszarze sprzedaży i zarządzania. Związany z rynkiem B2B od roku 2000, wcześniej jako Key Account Manager oraz Business Development Manager w strukturach sprzedażowych Orange. Od 7 lat związany z siecią Plus, uprzednio w Departamencie Klientów Kluczowych, od 2013r. na stanowisku dyrektora sprzedaży w Departamencie Klientów Biznesowych.

Zgłoś udział

Rejestracja zamknięta. Dziękujemy