„Harvard Business Review Polska” zaprasza na konferencję z cyklu Najlepsze praktyki 2016

Rewolucja w sprzedaży i marketingu

Data: 24 maja 2016
Miejsce: Gdańsk, Hotel Scandic

Konferencja dla:

  • prezesów oraz członków zarządów
  • szefów działów marketingu
  • właścicieli małych i średnich firm
  • dyrektorów i liderów sprzedaży

Agenda Prelegenci

Czy jesteś zadowolony ze skuteczności swojego marketingu i efektywności sił sprzedażowych?

Jeśli odpowiedź brzmi: „nie” lub „nie do końca”, to mamy złą i dobrą wiadomość.

Zła wiadomość: dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Dzisiejsi klienci – zarówno w obszarze B2B, jak i B2C – zachowują się zupełnie inaczej, dlatego inaczej kupują!

Dobra wiadomość: rynkowi liderzy wypracowali nowe techniki, które i Ty możesz wprowadzić w swojej firmie!

„Harvard Business Review Polska” we współpracy z najlepszymi na świecie organizacjami dba o rozwój kompetencji menedżerów najwyższego szczebla. Bada również sprzedaż pod kątem najnowszych trendów i metod. Dostarczamy polskim firmom konkretną wiedzę na temat najlepszych praktyk w zakresie sprzedaży i marketingu, które już sprawdzają się na świecie. Opisujemy także najlepsze rozwiązania działające już w Polsce.Weź udział w konferencji „Harvard Business Review Polska”:

  • Poznaj główne zmiany w procesach i metodach sprzedaży
  • Dowiedz się, dlaczego sprzedaż może być źródłem Twojej przewagi
  • Odkryj receptę na skuteczną współpracę między sprzedażą i marketingiem
  • Zdobądź wskazówki do zastosowania od razu w Twojej firmie
  • Nawiązuj cenne kontakty z przedsiębiorcami ze swojego regionu

Partner strategiczny

Partnerzy

dr-irena-eris-300x99

Patron medialny

Agenda

9.00 – 9:30

Rejestracja i networking przy kawie

9:30 – 9:45

Rozpoczęcie konferencji

9.45 – 10.15

Część I – Rola sprzedaży w rozwoju biznesu
Mateusz Firląg, dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych Polkomtel Sp. z o.o.

  • Jak określić strategię sprzedaży i jak nią zarządzać? Jak ważna jest dla rozwoju firmy?
  • Metody nawiązywania trwałych relacji biznesowych – jak ważne są wysokie standardy w obsłudze klientów?
  • Zaawansowane produkty wspierające rozwój biznesu

10.15 – 10.30

Zapraszamy na przerwę

10.30 – 12.00

Część II – Rewolucja w marketingu: wymiary i konsekwencje
dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

  • Jak zmieniają się nawyki i zachowania klientów B2C i B2B?
  • Nowe sposoby dotarcia i komunikacji
  • Co się nie zmienia: które z technik i praw marketingu ciągle obowiązują?
  • Marketing a wyzwania wielokanałowości
  • Ewolucja modelu zarządzania relacją z klientem: poligamiczna lojalność

12.00 – 12.45

Zapraszamy na lunch

12.45 – 14.15

Część III – Sprzedaż w nowej rzeczywistości: jak ją zwiększyć i obniżyć jej koszt w tym samym czasie?
dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

  • Wzlot i upadek Sprzedaży 1.0
  • Dlaczego stare, dobrze znane sposoby sprzedaży przestają działać?
  • Najważniejsze zmiany w otoczeniu konkurencyjnym wymuszające zmianę
  • Jak sprzedaż stała się strategiczna i co to oznacza w praktyce?
  • Jak osiągnąć wysokie wyniki sprzedaży w nowej rzeczywistości?
  • Wzrost sprzedaży bez inwestycji: jak to zrobić w praktyce
  • Diagnostyka: co ogranicza Twoją sprzedaż?
  • Jak budować efektywne relacje między sprzedażą a marketingiem – nowy podział pracy

14.15 – 14.30

Zapraszamy na przerwę

14.30 – 15.15

Część IV – Warsztat

  • Jak podwoić swoje siły sprzedażowe bez zatrudniania dodatkowych handlowców (tak, jest to możliwe…)?

15.15 – 16.00

Część V – Kompleksowy rozwój menedżerski: wznieś swoją karierę na nowy poziom

Prelegenci

dr Witold Jankowski

prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

Doświadczony wykładowca i konsultant. W latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Od 1993 roku prezes ICAN Institute. Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Mateusz Firląg

dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych Polkomtel Sp. z o.o.

Wieloletnie doświadczenie i wysokie kompetencje w obszarze sprzedaży i zarządzania. Związany z rynkiem B2B od roku 2000, wcześniej jako Key Account Manager oraz Business Development Manager w strukturach sprzedażowych Orange. Od 7 lat związany z siecią Plus, uprzednio w Departamencie Klientów Kluczowych, od 2013r. na stanowisku dyrektora sprzedaży w Departamencie Klientów Biznesowych.

Zgłoś udział

Rejestracja zamknięta. Dziękujemy