Czy wiesz, że aż 72% innowacji produktowych kończy się porażką?

Jak tego uniknąć i skutecznie zamieniać nowe rozwiązania na pieniądze?

Ostatnie kilka lat pokazało dobitnie, że przy natężonej konkurencji dążenie do ciągłej innowacji przestało być zwykłym wyborem strategicznym, a zaczęło być koniecznością. Tymczasem firmy często podchodzą do innowacji tak, jakby były one dziełem przypadku. Przez to nowe produkty i rozwiązania nie wytrzymują konfrontacji z rynkiem, przynosząc organizacji trudne do odrobienia straty zamiast zysków.

Co łączy najlepszych innowatorów na świecie? Traktowanie innowacji nie jako czegoś, co się przydarza, ale jako wyniku kilku kluczowych działań.

Dowiedz się, jak zarabiać na innowacji! Weź udział w konferencji „Harvard Business Review Polska”: rozwijaj dynamicznie swój biznes i zwiększaj przychody dzięki sprawdzonym praktykom liderów.

O wygrywających innowacjach opowie ekspert ICAN Institute
dr Witold Jankowski

Redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania, takimi jak dr Marshall Goldsmith, dr Alex Osterwalder, prof. Neil Rackham, prof. Andrew McAfee. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami badawczymi i szkoleniowymi na świecie (Imparta, CSO Insights, Objective Management Group i in.). Doświadczony wykładowca: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie; od tamtego czasu prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce.

CEL?
  • Szybsze i tańsze projektowanie oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług
  • Zmniejszenie ryzyka biznesowego związanego z realizacją nowych pomysłów
  • Otwarcie organizacji na kreatywność pracowników, klientów i partnerów biznesowych
  • Poprawa konkurencyjności firmy
KTO SKORZYSTA?
  • Prezesi, właściciele i dyrektorzy zarządzający firm, którzy chcą zwiększyć przychody i budować przewagę na rynku dzięki unikalnej, innowacyjnej ofercie produktowej
  • Dyrektorzy oraz menedżerowie marketingu, sprzedaży i rozwoju biznesu
  • Menedżerowie produktów
DLACZEGO WARTO?
  • Zdobędziesz nowe narzędzia biznesowe, dzięki którym zaprojektujesz innowacyjne rozwiązania i uczynisz z innowacji trwałą przewagę konkurencyjną.Praktyczne warsztaty wyposażą Cię w wiele wskazówek – do wykorzystania w Twojej firmie już następnego dnia! Ponadto wzbogacisz swoje kontakty biznesowe w regionie!

Agenda

21 czerwca 2017 r., godz. 9:00 – 15:30
Recepcja wydająca materiały konferencyjne będzie funkcjonować od godz. 08:30 do pierwszej przerwy.

Harmonogram konferencji:

09:30-09:45

Powitanie
Karina Dobaczewska „Harvard Business Review Polska”

09:45-11:15

Część I – Innowacja jako źródło przewagi konkurencyjnej
dr Witold Jankowski „Harvard Business Review Polska”

11:15-11:30

Zapraszamy na kawę

11:30-13:00

Część II – Innowacja zorientowana na klienta. Jak tworzyć produkty i usługi, które podbiją serca i portfele kupujących?
dr Witold Jankowski „Harvard Business Review Polska”

13:00-14:00

Zapraszamy na lunch

14:00-15:30

Część III – Warsztat: Innowacja w praktyce – zestaw narzędzi wspierających proces zarządzania innowacjami
dr Witold Jankowski „Harvard Business Review Polska”

Patroni medialni

Weź udział w najbardziej inspirującym wydarzeniu biznesowym w Twoim regionie!

Już dziś skontaktuj się z nami i zarezerwuj miejsce na konferencji HBRP w Gdańsku:

Sięgnij po solidną porcję praktycznej wiedzy i nawiązuj cenne kontakty biznesowe w regionie.

Kontakt

Napisz, zadzwoń, spotkaj się z nami.

22 11 33 444
22 250 11 44

al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa

infolinia@hbrp.pl

Zgłoś udział

Rejestracja zamknięta. Dziękujemy